background

Half our life is spent trying to find something to do with the time we have rushed through life try

My photo
a.m.i.r.a n.a.j.i.h.a.h kol me m.i.r.a.a.n or k.a.d.o.k heee :) im candidate spm 2012 ;) account student...bio??? nope...x amek pon.. asl nye nk jd veterinar tp,,, da x,, nk jadi auditor... hmm just suite with me<3 lov number so so much ,, hope u guys will know me with read this messy blog.. daaaaaaaa

Saturday, May 19

they happy together la

hmm, da lame aku tak isi blog ni ! macam berlaku tahu ! pape pon aku nk ucap kan taniah kat diri sendiri ! alhamdulilah my study meningkat lah,, alhamdulilah ! well kene lah struggle kan hee. heshh macam macm doh berlaku sejak akhir-akhir ni ! kalau nk tulis , BAPAK bnyak dohh ! giler 1 tapi ni aku nak cakap dulu ape yang aku dapat ... emmm , conclusion nye 1 aku cam ade trase kit la,, biase lah tuh ! tapi pape pon aku hepi dengan happiness diorang tuh , hmm

............................................................................................




happy kan ? biar lah , mungkin aku akan lebih happu daripada dia , kan ? insyallah ! selagi ma ayah ada, yes my life complete , no need pon a boy or boys around ! kan kan ? hmm , da cukup ape aku ad sekarang ape aku nak sume ak dapat 
..........................................................
im happy enough :)